Vi besøger AAK Denmark på havnen i Aarhus.
Kim Gjetting fra Enemærke & Petersen og Klaus Rafn Hansen fra MT Højgaard Holding inviterer til et netværksmøde i Microsoft 365 Brugergruppen – og denne gang går turen til Ringsted!
Vi mødes kl. 15:00 i de flotte rammer på Klostergården – Enemærke & Petersens hovedkontor, en charmerende ombygget gård med masser af atmosfære og historie.
Adressen er: Ole Hansens Vej 1, 4100 Ringsted
Vi starter med en kort præsentationsrunde og ellers er programmet åbent og uformelt, så vi lader emnerne tage form ud fra deltagernes input – om det er PowerApps, SharePoint-struktur, Copilot eller noget helt fjerde.
Der vil også være mulighed for en lille rundvisning på Klostergården, og for dem der har lyst og tid, runder vi dagen af med fælles (selvbetalt) aftensmad på en restaurant i Ringsted.
Kom og vær med til en uformel og inspirerende eftermiddag med fokus på videndeling, netværk og gode samtaler.
Tilmelding senest d. 21. august 2025
Gratis deltagelse – men med egenbetaling til aftensmad, hvis du deltager dér.
Per Bøge fra Ege Carpets ved Herning har lovet at lægge hus til næste netværksmøde, og det bliver d. 11. August.
Vi mødes kl. 15:00 til et uformelt program.
Vi starter med en kort præsentation af deltagerne, hvorefter Per fortæller lidt om Ege Carpets og måske vi får et kig ud i de store haller.
Eftermiddagen går af erfaring hurtigt, når vi kommer til at snakke om Microsoft 365 og de udfordringer, som vi hver især oplever i vores hverdag.
Vi forventer at rykke videre og slutte mødet af med en fælles (selvbetalt) aftensmad et sted i Herning for de som har tid og lyst.
Kom og vær med til et mere uformelt møde for vores medlemmer - det plejer at være rigtigt hyggeligt og givtigt.
Tilmelding via knappen foroven senest d. 4/8
Gratis - men med egenbetaling for aftensmad.
Log på og hør om Carlsbergs spændende rejse med Microsoft 365 Copilot! Vi dykker ned i, hvordan vi har integreret Copilot i vores daglige arbejdsgange, og hvordan det har transformeret vores måde at arbejde på. Fra øget produktivitet til forbedret samarbejde – få et indblik i de konkrete fordele, succeshistorier samt de fejl og læring vi har opnået undervejs.
Oplægsholder: Oliver Munk Winther, Microsoft 365 Service Owner, Carlsberg.
Der er sammensat et spændende program med stort fokus på både netværk og AI, når Microsoft 365 Brugergruppen den 7. maj skal mødes ved Alm. Brand i København.
Der kommer indlæg fra både Semler IT og Carlsberg, der vil præsentere hhv. SemlerGPT og Carlsbergs rejse med AI (indtil nu). Derudover hører vi fra Peter Sloth Madsen, der er Senior Agile Coach i DFDS, hvordan man i DFDS anvender Loop Workspace til at lette arbejdet med mødeforberedelse og -afvikling (og sikkert meget mere).
Se programmet her på siden, og meld dig til ved at klikke på knappen herunder.
Når du trykker tilmeld, bliver du ledt over i vores nye eventsystem, Foreningsadministrator, så du må endelig give os besked på 78 70 19 74 eller sekr@m365bg.dk hvis du oplever problemer med tilmeldingen.
Er du ikke medlem af foreningen, koster deltagelse 500 kr. + moms, som du kan betale når du melder dig til.
Vi mødes kl. 15.00 til et program der er løst sammensat, men indeholder præsentationsrunde, introduktion til Godske Group og en god snak om Microsoft 365 og de udfordringer, som vi hver især oplever i vores hverdag.
Vi forventer at rykke videre og slutte mødet af med en fælles (selvbetalt) aftensmad på Café Cosy i Herning.
Tilmelding:
Som vi fortalte på vores to-dages møde i januar, har vi fået et medlemssystem.
Når du trykker tilmeld, vil du derfor blive mødt af nyt vindue, som guider dig igennem et tilmeldingsflow.
Du skal indtaste dit (firmas) postnummer og din mailadresse, hvorefter systemet gerne skulle kunne finde dig - sker det ikke, må du meget gerne kontakte sekretariatet på 78 70 19 74 eller sekr@m365bg.dk - så ser vi på det!
Dette netværksmøde er designet til at være en uformel samling for medlemmer af Microsoft 365 Brugergruppen. Fokus er primært på at netværke og udveksle erfaringer med andre brugere. Det er en fantastisk mulighed for at møde ligesindede, dele viden og få nye indsigt i anvendelsen af Microsoft 365 i forskellige kontekster.
Program:
15.30-16.00 Velkommen
16.00- 16.30 Fremvisningen af vores studie og tips til bedre videoer v. Simon Husum
16.30 -17.30 Netværk
17.30 - ? Fælles spisning på nærliggende Café, for dem der har lyst (selvbetalt)
Vi ser frem til en engagerende og inspirerende eftermiddag, hvor netværk og fællesskab står i centrum. Tilmeld dig og deltag i en eftermiddag fyldt med gode samtaler og nye forbindelser.
Tilmelding:
Som vi fortalte på vores to-dages møde i januar, har vi fået et medlemssystem.
Når du trykker tilmeld, vil du derfor blive mødt af nyt vindue, som guider dig igennem et tilmeldingsflow.
Du skal indtaste dit (firmas) postnummer og din mailadresse, hvorefter systemet gerne skulle kunne finde dig - sker det ikke, må du meget gerne kontakte sekretariatet på 78 70 19 74 eller sekr@m365bg.dk - så ser vi på det!
Vi har lagt os i selen for at sammensætte et spændende program med fokus på optimering af dit Microsoft 365 miljø.
Hvor kan der skabes værdi for forretningen og hvordan sikrer vi at vi får mest muligt ud af vores Microsoft 365?
Vi kommer naturligvis ikke uden om AI, Copilot og de traditionsrige Lifehacks, og programmet byder derudover på:
Der er et begrænset antal pladser, så skynd dig at melde dig til.
Som partnermedlem har du mulighed for at booke en stand og dermed komme i dialog med deltagerne omkring dine produkter og ydelser. Vi udbyder kun 10 partnerpladser, og de fordeles efter først til mølle.
Som partner på vores to-dages event får du:
En partnerplads koster 5.995,00 + moms (medlemspris) og inkluderer også en deltagerplads med overnatning i enkeltværelse, der har en værdi af 3.195,00 + moms.
De fleste bruger Teams i dag til møder og chats, men hvordan bruger I det ellers? - og hvorfor/hvorfor ikke?
Karin fra Dit Sekretariat fortæller om hvordan de kom i gang med at bruge Teams og hvordan de organiserer sig derinde.
Vi vil gerne prøve at skyde en serie fyraftensmøder i gang i det midt- og vestjyske i M365 Brugergruppen.
Det bliver en afslappet tilgang hvor alle fra brugergruppen er velkomne, og vi snakker om løst og fast, samt hjælper hinanden hvis folk har spørgsmål eller udfordringer der skal løses.
Årets juleby
Viborg er kåret som årets juleby, og vi runder derfor arrangementet af, med at gå en tur igennem de julepyntede gamle gader i Domkirkebyen midt i Jylland indtil vi rammer julemarkedet på Nytorv, hvor vi spiser sammen - rygterne siger, at der både er flæskestegssandwich, æbleskiver, risengrød og ikke mindst Glögg og juleøl.
Arrangementet er gratis for medlemmer, men forplejning på Nytorv er for egen regning.
Opdag, hvordan du kan forvandle dine onlinemøder med Microsoft 365! Deltag i vores webinar og få indsigt i de bedste værktøjer, der gør dine møder mere effektive og engagerende.
Lad os vise dig, hvordan Microsoft 365 kan optimere din mødeoplevelse.
Britt Jensen fra Semler Gruppen samler op på alle de spørgsmål og emner, som vi ikke nåede den 5. september - så hvis du gik glip af hele dagen om hvordan man med M365 understøtter de gode online- og hybridmøder, får du her chancen for at få de vigtigste pointer fra dagen med.
Det er ingen mindre end Frk. Outlook herself, Anette Julia Samaras, der har sagt ja til at guide os ind i de mange fordele (og måske ulemperne?) ved Ny Outlook - der bliver derfor rig mulighed for at få svar på alle spørgsmål og forhåbentlig komme på forhånd med brugen af Ny Outlook.
Vi lægger naturligvis vægt på dialog og erfaringsudveksling også undervejs i webinaret, men hvis du har konkrete spørgsmål, kan du inden den 20. november sende dem til sekr@m365bg.dk - så vil vi forsøge at forberede et svar.
Vi holder vel alle møder online i dag.
Og mange af dem.
Men hvordan sikrer vi i virkeligheden at det er gode møder, vi holder? Møder, der skaber værdi og hvor vi sikrer et output, som samles op af deltagerne?
Og hvilke værktøjer har vi til rådighed i Microsoft 365, som kan hjælpe os (og de andre i vores organisationer) med at få mest muligt ud af de online-møder, som vi elsker at hade?
Det dykker vi altsammen ned i, når vi mødes den 5. september ved Audi i Fredericia - og dagen byder naturligvis også på en rundvisning i bilhuset, men der uddeles næppe vareprøver!
Deltagerne på dette webinar bliver introduceret til BESTSELLERS rejse fra Skype til Telefoni i Teams, samt hvordan BESTSELLER løbende optimerer deres telefoniløsning baseret på data.
Webinaret indeholder dermed både en præsentation af løsningen og en spændende user case med BESTSELLERS egne erfaringer.
Brian Sørensen, der har været Product Owner i BESTSELLER og Carsten Meilbach, der er Cloud Architecht ved Arkimentum supplerer hinanden i fortællingen om skiftet til telefoni i Teams. De kommer blandt andet omkring følgende emner:
Oplægsholdere:
Brian Krogstrup Sørensen, BESTSELLER
Carsten Lund Meilbak, Arkimentum
Brugergruppens to-dages event i 2024 er flyttet til den 9.-10 april og vil som sædvanligt byde på masser af inspirerende indlæg og faglig sparring.
Samtidig afholdes den ordinære, årlige generalforsamling.
Programmet er opdateret og stiller skarpt på vigtige trends som AI, chatbots, sikkerhed, men også helt konkrete udfordringer og cases, samt Microsofts produktopdateringer og lanceringer.
Interessante cases – muligheder med AI
Vi sætter fokus på AI og de muligheder og udfordringer, som vi i organisationerne oplever med de nye værktøjer, der hen over 2023 pludseligt er blevet alle-mands-eje.
Få bl.a. et indblik i Bestsellers rejse med Copilot – fra onboarding til implementering. En løsning, der skal skabe mere effektive arbejdsgange og spare tid for flere hundrede medarbejdere. Herudover præsenterer NTT flere projekter, som de i 2023 har lavet baseret på AI og ChatGBT – f.eks. i forbindelse med Tour De France.
Nye værktøjer til beskyttelse mod hacking
Jesper Friisgaard fra Microsoft præsenterer hvordan Microsoft Security Copilot kan assistere med at opdage og modstå cyberangreb effektivt og hurtigt. Og Christian Carlsen fra Arrow tager os med ind i en hackers tankegang – og fortæller, hvordan man bedst identificerer og beskytter organisationens angrebsflader.
Bliv opdateret på nye produktlanceringer fra Microsoft
Sidst, men ikke mindst vil vi sørge for, at du som deltager får viden om alle de nye produktopdateringer på Microsoft platformen – herunder det nye Outlook og Teams.
Der er naturligvis rig mulighed for at stille spørgsmål til oplægsholderne – både under og efter præsentationerne.
Generalforsamling 2024
Den ordinære generalforsamling i Microsoft 365 Brugergruppen vil også blive afholdt i løbet af mødet.
Invester i relationer og spar tid
Udnyt også dagene til at netværke og få værdifulde erfaringer fra andres arbejde med Microsoft platformen – deres set-up og smarte løsninger på konkrete udfordringer.
Træk på værdifulde kapaciteter samlet på ét sted – som oftest kan tid investeret i netværk betyde sparet tid i den anden ende.
Sidst men ikke mindst nyd et par inspirerende dage ude af kontoret med højt humør og god energi.
Pris for deltagelse
Hele konferencen inkl. overnatning i enkeltværelse. Pris 2.995,00 + moms
Dagsprogram onsdag den 9. april. Pris 1.095,00 + moms
Dagsprogram torsdag den 10. april. Pris 1.095,00 + moms
Information på vej!
18. september kl. 13.00 - 14.00 afholder Brugergruppen webinar med fokus på brugen af AI i forretningen.
Lars Holmquist, der er Tribe Lead, Director - Data & Strategy Execution ved DFDS fortæller blandt andet om, hvordan AI anvendes til at forudsige mønstre for hhv. passager- og logistik divisionerne, men også hvorfor det har været vigtigt for DFDS at være tidligt ude med rammer for anvendelsen af AI, for ikke at udstille kritiske forretningsdata.
Der vil i webinaret være gode muligheder for spørgsmål og for at dele egne erfaringer med andre, der (måske) også overvejer om det der AI nu også kan bruges til noget.
Vi inviterer til Brugergruppemøde hos TV2 i Odense, hvor vi også får en rundvisning. Læs programmet nedenunder.
Gratis for medlemmer.
500 kr. for ikke medlemmer - hvis du efterfølgende melder dig ind, betaler du kun kontingentet.
Skynd dig af tilmeld dig, da der er en begrænsning på 40 personer.
Hvis du i sidst øjeblik har besluttet at du gerne vil med, kan du skrive til sekretariatet på m365bg@sekr.dk - eller endnu bedre: ringe til os på 78 70 19 74 - så finder vi nok en plads til dig!
Forbehold for ændringer i programmet.